• חדש
10.2 מתקפל סטנד צבוע מקרה עבור קינדל סופר עם אוטומטי שרות שינה עם עט מגש

10.2 מתקפל סטנד צבוע מקרה עבור קינדל סופר עם אוטומטי שרות שינה עם עט מגש

ILS 1.00
במלאי

כמות

*תאימות מארז פרימיום מעודן וייחודי שתוכנן במיוחד עבור סופר קינדל שפורסם בשנת 2022. 10.2-אינץ תצוגה. *הגנה מקיפה * - עשוי באיכות גבוהה קשיח מחשב מעטפת ורך מיקרופייבר פנימי שכבה, אשר יכול להפחית באופן משמעותי את נזק למכשיר שלך שנגרם על ידי השמטת, שבירה, ובאופן מלא להגן על המכשיר שלך מפני סריטות ושפשופים . דק במיוחד וקל במיוחד גרסה. מגן על קינדל סופר מבלי להוסיף בתפזורת או משקל מיותר. *אוטומטי שינה / שרות רק לפתוח או לסגור את מקרה באופן אוטומטי להתעורר שלך קינדל סופר או לשים אותו לישון. סגירת המכסה חוסכת חיי סוללה. מגנטי אבזם שומר את כיסוי סגור היטב, הגנה על המכשיר שלך. *עיצוב מעמד רב זווית-שני תומכים יציבים נוצרים על ידי קיפול המכסה הקדמי המתקפל עם מגנטים. לאפשר שלך קינדל מכשיר לעמוד ביציבות, המאפשר לך לקרוא בקלות ולשחרר שלך ידיים. *מובנה עט מחזיק פונקציה * - מחזיק את חרט בחוזקה במקום כדי למנוע השמטת או לאבד אותו. בקלות קופץ פנימה והחוצה בעת צורך. זה קל לנשיאה ומספק לך עם נוח עט שימוש ניסיון. (??חרט לא כלול??). תאימות : סט זה מתאים לסופר קינדל בגודל 10.2 אינץ ' שפורסם בשנת 2022 מפרט : משקל : כ-300 גרם. להגן על קינדל שלך מפני נזק.משלוח אקספרס.אנו משתמשים בספקי הגשמה מוסמכים כדי לשלוח את המשלוחים שלנו ונעשה כמיטב יכולתנו כדי להבטיח שהחבילות שלך יועברו אליך בבטחה ובזמן. כאשר יש בעיה עם החבילה שלך במהלך משלוח או משלוח, אנחנו נתקשר אליכם דרך מערכת הדואר.100% שביעות רצון לקוחות מובטח. אם מסיבה כלשהי אינך מרוצה מהמוצר, נשמח לספק לך החלפה או החזר כספי. אנחנו נתקשר אליכם בתוך 24 שעות.הערה : אנא לאשר שלך קינדל דגם לפני ביצוע הזמנה!.

מאפיינים

Weight:
about 300g.
Premium leatherette exterior and scratch-resistant microfiber interior for drop protection. Protect your Kindle from damage.:
Express shipping.:
We use -certified fulfillment providers to ship our shipments and will do our best to ensure your packages are delivered to you safely and on time. When there is a problem with your package during shipping or delivery, we will contact you through the mail system.:
100% customer satisfaction guaranteed. If for any reason you are not satisfied with the product, we will gladly provide you with an exchange or refund. We will contact you within 24 hours.:
NOTE:
Please confirm your Kindle model before placing an order!

מוצרים בקטגוריה