• חדש
מברשת אסלה מברשת טואלט ומחזקת מברשת טואלט, מברשת שירותים מברשת אסלה מברשת ניקוי מברשת נירוסטה מחזיק

מברשת אסלה מברשת טואלט ומחזקת מברשת טואלט, מברשת שירותים מברשת אסלה מברשת ניקוי מברשת נירוסטה מחזיק

ILS 78.70
במלאי

כמות

ראשי מברשת האסלה בטוחים למשטח הזכוכית של האסלה ושומר על ניקיון לחלוטין במהלך כל התהליך. מברשת האסלה אף פעם לא נשחקת ואינה משנה את צורתה, ושמירה על אפקט ניקוי מושלם. סיבי המברשת הרכים צריכים להיות רכים, ככל שההרגיש היד קל יותר, כך אפקט הניקוי טוב יותר. הידית ללא החלקה והידית הארגונומית של מברשת האסלה מקלים על הניקוי ומפחיתים את זמן הניקוי. ניתן להשתמש בסימפלס ועיצוב יפה עם ידית ללא החלקה. מברשת שירותים ומחזיק קערת אסלה מברשת לשירותים שירותים שירותים שירותים שירותי טואלט מחזיקת שירותים ניקוי טואלט מברשת מברשת טואלט מחזיקת טואלט מברשת שירותים ומחזיק מברשות טואלט מנקה עמוק מברשות שירותים. שירות : אם יש לך שאלה כלשהי, אנא צור איתנו קשר, אנו נגיב תוך 24 שעות. Mrxfnwelcome לחנות שלי! ★ ברוך הבא לחנות שלנו! מברשת האסלה מאמצת עיצוב ידית ארגונומית, שהוא קל ונוח להחזיק, והוא מאוד חוסך בעבודה בעת ניקוי האסלה. מפרט : חומר : ABS+PP+נירוסטה סוג : גימור משטח בעל סוג חד פעמי : חומר נירוסטה נירוסטה : PPPCAGE כלול : 1*הערת מברשת אסלה : *בגלל ההבדל בין צגים שונים, התמונות עשויות שלא לשקף את הצבע בפועל של הפריט.*השווה את גדלי הפרט לשלך, אנא אפשר 1- שגיאת 3 ס"מ, עקב מדידה ידנית. תודה על ההבנות שלך. שירות מכירות מכירות : אם יש לך שאלות, אנא שלח לנו דוא"ל, אנו נשיב לך תוך 24 שעות ונספק לך את הפיתרון הטוב ביותר.

מאפיינים

Material:
ABS+PP+stainless steel
Brush Type:
Disposable Type
Holder Surface Finishing:
Stainless Steel
Cup Material:
PP
Package Included:
1*Toilet brush:
Note:
*Due to the difference between different monitors, the pictures may not reflect the actual color of the item.:
*Compare the detail sizes with yours, please allow 1-3cm error, due to manual measurement. Thanks for your understandings.:
After-sales service:
If you have any questions, please send us an email, we will reply to you within 24 hours and provide you with the best solution. :

מוצרים בקטגוריה