• חדש
ג'ל איפור הורופר, אפקט מיוחד של 15 מל דבק דבק דבק צלקת ליל כל הקדושים דבק דבק פנים ליל כל הקדושים צבע

ג'ל איפור הורופר, אפקט מיוחד של 15 מל דבק דבק דבק צלקת ליל כל הקדושים דבק דבק פנים ליל כל הקדושים צבע

ILS 2.33
במלאי

כמות

【המתנות הטובות ביותר】 אפקטים של רבישה מדהימים, דבר מושלם למסיבה שלך, המתנות הטובות ביותר לחברים ובני משפחתך. 【עיצוב מיוחד】 דבק איפור זה מיועד לליל כל הקדושים, תוכלו להשתמש בקלות בדבק זה כדי להכתים גבות, זקן, מכסה המנוע וכו '. 【מתאים ל】 מתאים למסיבות נושא מהנות, תלבושות, ליל כל הקדושים, קרנבל, פסטיבלים או כל מיוחד אפקטים של איפור איפור. 【קל לשימוש】 קל לשימוש, המתאים לכל איפור אירועים מיוחד. 【שימו לב】】 זה יכול לשמש רק כקוסמטיקה, אנא אל תשתמשו בו למטרות אחרות. מפרט : סוג פריט : איפור ג'ל מגדר : יוניסקס תוכן נטו : 15 מ"ל גודל חבילה : 7.5 x 3 x 3 ס"מ / 3.0 x 1.2 x 1.2 אינץ 'משקל : 45 גרם כיצד להשתמש בדבק אלכוהול : 1. הסר תחילה את שטח העור. 2. לאחר החלת דבק האלכוהול, תן לו להיות במצב יבש למחצה (6-7%). 3. גע במבחן באצבע שלך וזה יהיה חזק יותר כשאתה מרגיש דביק. 5. ללבוש קרקפת מזויפת, חלקים מזויפים, פאות וכו ', או חיזוק צלקות שעוות העור. מסיר : השתמש ב 95% אלכוהול כדי להסיר. שיטת הדבקת כוסברה עם דבק אלכוהול : 1. קח שיער רך ושעיר קטן, חתוך אותו עם מעט מספריים, בערך שני סנטימטרים, צבע השיער צריך להיות עשיר יותר, אם אתה רוצה את ההשפעה של עקרב שחור, אתה צריך להוסיף קצת שיער חום וחום בפנים. 2. החל קיזוז איפור על האיפור עם זקן. אל תחמיץ את זה אם אתה רוצה לנגב את הכל בבת אחת. 3. טבלו קצת שיער עם מברשת מעט קשה ונדבקו בהדרגה מהתחתית ונמצאים. 4. לאחר הדבקה העקרב, אם יש אי -אחידות, אתה יכול להשתמש בסכין ופינצטה כדי לקצץ אותו, והעודף נחתך עם פינצטה. 5. ניתן להסיר אותו גם עם סכין. רשימת חבילות : 1 x גבות מזויפות ג'ל הערה : 1. אנא אפשר שגיאה של 1-2 ס"מ עקב מדידה ידנית. אנא וודא שלא אכפת לך לפני שתציע. 2. הצבעים עשויים להיות שונים כתצוגת ההבדל, אנא הבינו.

מאפיינים

Item Type:
Makeup Gel
Gender:
Unisex
Net Content:
15ml
Package Size:
7.5 x 3 x 3cm / 3.0 x 1.2 x 1.2inch
Package Weight:
45g
How to use alcohol glue:
1. Remove the skin area to be adhered first.:
2. After applying the alcohol glue, let it be in a semi-dry state (6-7%).:
3. Touch the test with your finger and it will be firmer when you feel sticky.:
5. Wear fake scalp, fake parts, wigs, etc., or strengthen the skin wax scars.:
Remover:
Use 95% alcohol to remove.
Method of sticking coriander with alcohol glue:
1. Take a small hairy soft hair, cut it with a little bit of scissors, about two centimeters, the hair color should be richer, if you want the effect of black scorpion, you should add some brown, brownish hair inside.:
2. Apply a make-up offset to the make-up with a beard. Don't miss it if you want to wipe it all at once.:
3. Dip some hair with a slightly hard brush and gradually stick up from the bottom and stick out.:
4. After the scorpion is glued, if there is unevenness, you can use a knife and tweezers to trim it, and the excess is clipped with tweezers. 5. It can also be removed with a knife.:
Package List:
1 x Fake Eyebrows Gel:
Note:
1. Please allow 1-2cm error due to manual measurement. Please make sure you do not mind before you bid.:
2. The colors may be different as the difference display, Please understand. :

מוצרים בקטגוריה